lunes, 5 de noviembre de 2007

Per Mallorca (amb una Olympus)


Encara que sigui "Per Menorca (amb una olympus)" també aprofit per fotografiar si surt a fora. Aquests dies de vacances, he aprofitat per anar a aMallorca, i també per fer alguna que altra foto. Un dia vam anar a dinar a Can Arabí, per Binissalem, i sa veritat no vaig poder evitar fer una panoràmica. Hi havia molt bona vista:



Panoràmiques a Picassa


Dos dies després, vàrem anar a Orient, un "poblet" que està a la carretera entre Alaró i Bunyola. Unes vistes meravelloses també. Vos deix una mostra de sa plaça:



Sa col·lecció sencera: Orient 03 - 11 - 07


5 comentarios:

ITA dijo...

Son molt chulas Josep. També m'agradat molt sa de s'escoleta.Una abraçada

Anónimo dijo...

¿T'has fixat que quasi totes tomben a la esquerra?, te conve corregirles antes de publicarles o cuant les fasis procura encuadrar millor. No te enfadis es un consell. Sa que mes m'agrada es sa de s'alambre punxut.
saludos

Josep dijo...

Hola akima!

No m'hi havia fixat! Però m'ho varen comentar la setmana passada (a ses panoràmiques).

Agraesc els comentaris, sempre que siguin per poder millorar. No les he canviades, per falta de temps (temps per experimentar i tornar a re enquadrar).

També m'agrada molt la de la punxa.

Ita, quan feia la de l'escola, la feia pensant amb lo diferent que és aquesta (suposo que deu ser una sola habitació) de qualsevol altra "massificada". I també, perquè és on faig la meva feina.

Saludos!!

Josep

Gloria Álvarez dijo...

Realment a Mallorca hi ha recons preciosos que pocs coneixen. Sobretot els pobles de sa serra de Tramuntana amb els seus ocres y terres, m'encanten. Felicitats.

Josep dijo...

Hola Gloria!

Tens tota la raó! A la serra de Tramuntana hi ha uns poblets preciosos. Jo he viscut uns 12 anys a Mallorca, i la veritat que mai havia estat a n'aquest poblet (i bastants d'altres que segur no he visitat).

Saludos i gràcies!!

Josep